Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


dbz thingy dbz thingy

Rated 0 / 5 stars

blah blah blah wheelchair

same old shit crap shoots that i see all the time...blah blah traced frames..10 year olds living out their ADD filled fantasies with shitty poorly traced frames of dbz episodes...merhhh...



Data's First Emotion Data's First Emotion

Rated 5 / 5 stars

BWAAAAH

you are my hero mr lokken! your cartoons were the first flash i ever saw! you manage to make great things! weeeeeee! from downsyndrome to serious shorts about worms ^_- omg woot....



Phrat Team Ep. 1 Phrat Team Ep. 1

Rated 1.5 / 5 stars

weeee druoosgs

wow...i seriously couldnt tell you were 16...i mean after a second i said "hey this guy must be at least 12 or 13 ...i mean drugs and stuff! that is soooo like old and stuff...you are awesomes......im sure the only time you have ever gotten high is when your drunk dad drove into your grand suburbs-living room with his BMW (thinking it was the garage)-- running over your legs and all your coooool pot smoking friends legs...(while you guys were furiously masturbating to the legend of zelda theme while old dbz episodes flashed across your tv set) ..soooo then you were taken to the hospital and given some pain killers...and this my friend...is about as high as you have ever gotten.

anyway it was some decent animation...keep up the original ideas..its better than most stuff on here..


Recent Game Reviews


Metal Gear 6 (preview) Metal Gear 6 (preview)

Rated 0 / 5 stars

this does nothing

wow great job...music and i can move my mouse target deal over a really shitty drawing of I DONT FUCKING HAVE A CLUE....omg maybe if this did something or had instructions i would watch again and re-review


People find this review helpful!

City Cruisin'  (NSX) City Cruisin' (NSX)

Rated 5 / 5 stars

lol yes ...but you stole my idea

DIE YOU little fucking bitch whores who make dragonball z movies..you suck we hate you! we know you are 12 years old and get the shit kicked out of you at school every day and then you make sucky stick flashes that make you feel better...well go to hell

oh yeah and i liked the movie i could relate


smoothstudios responds:

haha way to go! you managed to review this movie when you were trying to review Tribute to Blaminators. You deserve some sort of award.


xkittyfroggymeowmeow xkittyfroggymeowmeow

Rated 5 / 5 stars

kekekekekeke

gay homo fag queer lesboZ poop cl0wn pinuz f4rt
lolzorz clownz R FAGORTZ kekekeke ^_^

sorry i just tried to write a normal 12 year old NG members review...lol i enjoyed